نازدونه مانازدونه ما، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

امیرمهدی عسله عمه

یدونه پسر

1393/6/1 11:19
نویسنده : عمه جون جونی
730 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگلی بیگلی عمه

اعتراف میکنم تاحالا به این اسم صدات نکرده بودم

ی لغت به دیره اسمهات اضافه شد

بابایی دیشب بهم پیام داد که دارم با امیر صحبت میکنم داشته باش این دیالوگای خودتو بابایی رو:

بابایی:امیر عمو چیه من میشه؟

فندق کوچولو:داداشت

بابایی:عمه جونجونی چیه من میشه؟

فندق کوچولو:خواهرت

بابایی:امیردوست داری داداش داشته باشی؟

فندق کوچولو:نه

بابایی:اگه داداش داشتی اسمشو چی میزاشتی؟

فندق کوچولو:(با خنده):ولش کن این حرفارو

الهی من فدات بشم که دوست داری یدونه همه باشی 

عمه نازشو بخوره تنها تنها تو پسره منی تو یکی یدونه ای

فندق کوچولو خوشم اومد از جواب دندون شکنی که به باباییه ناقلا دادی 

نازدونه دوست دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)